Tickets and discount passes

ORDER TICKETS

Koop voorafgaand aan het concert tickets voor onze concerten via deze site. Zoek het concert waar je naartoe wilt in de concertagenda en bestel op de concertpagina je tickets. Laat je ticket (via smartphone of uitgeprint) zien bij de kassa.

  • If you don't have an account yet, you can make one during the payment process.
  • Payment is possible with iDeal, Creditcard and bank transfer.
  • Students need to own a valid student pass.

Heb je een ticket gekocht via onze website, maar kan het concert niet doorgaan, dan heb je recht op restitutie.

  • Wil je restitutie, stuur dan een een email naar tickets@delink.nl met je naam en verzoek, dan wordt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort.
  • Je kunt er ook voor kiezen om het aankoopbedrag te doneren aan De Link. Daarmee ondersteun je de musici en componisten die wij helpen om deze moeilijke periode door te komen. Wil je een deel van het aankoopbedrag doneren, kun je dat ook laten weten via bovenstaand mailadres.
  • Voor abonnementhouders bieden we een restitutie regeling aan na afloop van het seizoen.

SUBSCRIPTION DE LINK

  • Subscriptions order via throught this website will be ready for you the at the ticket booth the first time you visit a concert.
    kassa voor aanvang van het eerstvolgende concert dat je bezoekt.
  • Subscriptions can also be ordered by tranferring the amount via bank to the next bank account number, with a mention of your name: NL60 RABO 0151228086.
  • We stellen  het op prijs als abonnementhouders zitplaatsen reserveren.

Do you have a De Link subscription, reserve your seats preceding your concert visit. This way we gain insight in the total amount of visitors we can expect and allows us to prepare a safe seating arrangement. Reserving seats goes as follows:

  • Find the concert you wish to visit in the concert agenda.
  • Bestel op de concertpagina je ticket door de optie “Ik heb een abonnement” te selecteren.
  • Click the button "Order ticket" and follow the ordering process.
  • You receive a €0,- ticket in your e-mail.
  • Show your ticket (via smartphone or on paper) and your subscription at the ticket booth.
Indien nodig bieden we de abonnementhouders de mogelijkheid om restitutie te ontvangen voor uitgevallen concerten. Abonnementhouders ontvangen hierover bericht na afloop van het concertseizoen.

WE ARE PUBLIC

Some of our concerts can be visited with a We Are Public pass. Which concert is a part of their program will be disclosed around a month before on this site. Be sure to check this on the page of the concert and/or on the website of We Are Public. We Are Public.

Heb je een We Are Public pas, reserveer dan voorafgaand aan je concertbezoek zitplaatsen. Op deze manier krijgen wij inzage in het totaal aantal bezoekers dat we kunnen verwachten. Plaatsen reserveren gaat als volgt:

  • Find the concert you wish to visit in the concert agenda.
  • Order your ticket by selecting the option "I have a We Are Public pass."
  • Click the button "Order ticket" and follow the ordering process.
  • You receive a €0,- ticket in your e-mail.
  • Show your ticket (via smartphone or on paper) and your subscription at the ticket booth.

Podiumpas

Heb je een Podiumpas, reserveer dan voorafgaand aan je concertbezoek een zitplaats. Op deze manier krijgen wij inzage in het totaal aantal bezoekers dat we kunnen verwachten. Plaatsen reserveren gaat als volgt:

  • Find the concert you wish to visit in the concert agenda.
  • Bestel op de concertpagina je ticket door de optie “Ik heb een Podiumpas” te selecteren.
  • Klik op de knop “Ticket bestellen” en doorloop het bestelproces.
  • You receive a €0,- ticket in your e-mail.
  • Show your ticket (via smartphone or on paper) and your subscription at the ticket booth.

meedoenregeling

  • A ticket for a concert of De Link via the Meedoenregeling of the City of Tilburg costs €10,-.
  • Stuur een e-mail naar info@delink.nl met daarin je klantnummer van de Meedoenregeling en je geboortedatum.
  • If there are tickets available for the concert the amount will be withdrawn from your budget.
  • You receive a ticket via e-mail.
  • Show your ticket (via smartphone or on paper) and your subscription at the ticket booth.
0
    0
    Your order
    Je mandje is leegContinue shopping